Tuesday 15 August 2017

Little Yellow Dress // Versatile Blogger Award

Little yellow dress can successfully parry to timeless little black dress for these hot summer days. It looks super cute, bright and fresh and you can wear it all day long: at work, in a walk, for coffee time with friends or for evening out.

For daily occasion you can simply follow my example. Pair little yellow dress with gladiator sandals, mini bag, aviator sunglasses and add a little jewelry.

This fabulous bright yellow mini dress with cute ruffled details and lace inserts comes from Zaful and it (and many other fantastic items) can be yours if you take a part in their current Back-to-School Giveaway which is active on their Facebook page: here.

Thanks a lot for reading :*


Mala žuta haljina može biti savršen pandan večnoj maloj crnoj haljini u ovim vrelim avgustovskim danima. Sa njom teško da možete pogrešiti, jer izgleda veoma atraktivno i naglašava preplanuli letnji ten.

Savršeno se uklapa uz razne dnevne aktivnosti, poput: odlaska na posao, šetnje, lenčarenja u baštama kafea i sl., ali može biti i sjajan izbor za večernje izlaske i to jednostavno ukoliko ravnu obuću zamenite visokim potpeticama i dodate malo glamura u vidu svetlucavog nakita.

Na fotografijama možete videti kako ja nosim malu žutu haljinu jednog toplog prepodneva u omiljenoj boemskoj ulici: Skadarliji. Haljinu sam dobila zahvaljujući brendu Zaful , a vi je takođe možete naći ovde. Posebno mi se na haljini dopadaju detalji u vidu ženstvenih karnera i romantične čipke.

Ukoliko i vi volite ovaj brend, verujem da će vas oduševiti vest da je na njihovoj FB stranici u toku veliki Giveaway u kome možete osvojiti kupon za kupovinu velikog broja njihovih artikala u sekciji pod nazivom: Back-to-School ovde.

A, sada koristim priliku da konačno odgovorim na izazov drage Kristine, inače vlasnice veoma inspirativnog i edukativnog bloga: According to Kristina i uputim joj veliko izvinjenje što kasnim u objavljivanju istog.

Reč je Versatile Blogger Award - blogerskom izazovu koji je već neko vreme aktuelan i u našoj domaćoj blogosferi.

Pravila ovog izazova su sledeća:

1. Zahvalite se blogeru koji vam je dodelio nagradu
2. Napišite 7 činjenica o sebi
3. Nominujte najviše 15 blogera za isti izazov
4. Kopirajte ova pravila u svoj tekst i objavite sliku nagrade

Pa da počnemo sa nekim činjenicama o meni, koje će vam, nadam se, biti interesantne. Uz svaku od činjenica po Kristininoj želji dodajem odevni predmet koji me na tu činjenicu najviše asocira.

1) Putovanja - kao nepresušni izvor inspiracije, avanture, lakoće postojanja... Ako bi mi mogućnosti dozvolile, ne bih časila časa da postanem "svetski putnik". Ima nečeg neodoljivog u tzv. "životu u koferima"      
*KOFER- veliki, čvrst, kvalitetan, ali i ''oku mio'', tj. u nekoj atraktivnoj nijansi ili sa nekim interesantnim dezenom

2) Sanjalica- trudim se da u sve dodam "zrnce" magije. Po obrazovanju sam master ekonomije (nema realističnijeg i konkretnijeg zanimanja, priznaćete), a težim kreativnosti i obožavam umetnost. Možda sam poput onog Lazinog "u meni se pobiše dve sile" ali, ipak izborom smera: Marketing, donekle sam napravila balans. Takođe umem da budem "ludo hrabra" kada volim, jer sam veliki romantik. 
*LEPRŠAVA RETRO HALJINA - zamislite Brižit Bardo u Sen Tropeu, e tako nešto otprilike 

3) Moda- velika ljubav i strast od detinjstva do dana današnjeg. Logično, iz te ljubavi proistekao je i ovaj modni blog, pre skoro tri godine, na koji sam neizmerno ponosna i zahvaljujući kome sam stekla puno lepih prijateljstava, ostvarila divne saradnje i zainteresovala se za digitalni svet i puno toga novog naučila. Velika satisfakcija mi je da svojim osećajem za stil inspirišem druge i uputim poruku da lepo nije = golo, silikonsko i vulgarno. 

*OFF THE SHOULDER TOP uz pencil suknju ili pantalone širokih nogavica i obavezno visokog struka, pa neki šeširić, mini torba i potpetice pride :-)

4) Perfekcionista i detaljista- dešava mi se da ne pravim razliku između hitnog, bitnog i manje bitnog te se svemu podjednako posvećujem i trošim energiju, tako da ću morati da malo "poradim" na tome.

*NESESER I NOVČANIK što veći, to bolje :-)

5) Knjige i modni magazini- totalno obožavanje!  Zanimljivo je da dok čitam knjigu uvek istovremeno u glavi stvaram film i zamišljam likove. 

*FARMERKE - timeless komad u garderoberu svake od nas

6) Kafa - mislim da mi nikada neće dosaditi. Od svih napitaka, nekako mi najviše prija i popijem 3 šoljice svaki dan.
*PRUGASTA HALJINA 

7) Parfemi - svaki budi neko sećanje ili neku asocijaciju i zaista retki su dani da sam izašla iz kuće bez par kapljica omiljenih mirisnih nota. Najviše volim francuske parfeme, jer su najoriginalniji i najpostojaniji. 
*HALJINA DO KOLENA SA CVETNIM PRINTOM

Nadam se da ste otkrili nešto više o meni i da vam se dopalo ☺️ Neću nikog posebno tagovati, ali bih jako volela da pročitam nešto više o vama pa ko ima vremena nek odgovori na ovaj zanimljivi izazov.
ps. Nagradna fotografija za Kristinu nalazi se na kraju ovog posta.

















OUTFIT INFO:
Dress: here // Sandals: here // Bag: Cocopat // Sunglasses: Ray Ban // Bracelets: Jimani, vintage


''She was one of the rare ones, so effortlessly herself, and the world loved her for it.''
Atticus

SHOP THE POST:




Share:

No comments

© BambolaI | All rights reserved.
Blog Design Handcrafted by pipdig